oscaredling.blogg.se

Min väg mot Alströmertrofén 2014 (14/6) Decembercupen och Luciapokalen i Herrar Junior Bodybuilding 2014. Representant för Team MMsports Klient för Kroppsomvandling.com

Udvadering av phosphatidic acid

Publicerad 2014-04-29 20:40:16 i Allmänt,

Hallåja, förra veckan så tog mina phosphatidic acid som jag då doserat med under två månader (1 burk / månad) slut och tänkte dra en snabb utvadering vad jag kännt i början och efter. 
Phosphatidic acid ökar mTOR regleringen vilket bidrar att hjärnans signal blir tydligare till att musklerna ska öka protein upptaget och växa. (Så tolkar jag det som) 
 
Mer information här:  mTOR 
Mer information här:  Phosphatidic Acid MMsports
 
 
Redan under första veckan ökade jag drastikt i styrkan. Ökade från 30kgs hantlar i bröst pressen till 34kgs veckan efter och körde fortfarande med samma antal reps och set. 
Strax efter jag börjat köra med phosphatidic acid så hoppade jag på min tävlings diet och jag har behållt styrkan igenom hela dieten känns det som. 
Nu veckan efter dem har tagit slut och jag har dragit ner ytterligare på kolhydraterna känner jag mig deffinitvit svagare. 
Jag kommer köpa phosphatidic acid igen efter tävlingen och dosera med dem varannan månad i samband med kvällsmaten som jag ej låter löpa mer än max 30 min efter träningen. 
phosphatidic acid är helt klart värt varenda öre och är nog den produkten jag känt är bland de bästa hitills jag testat från Jacked/MMsports. 
 
Pris: 129:-
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
  • Kroppsomvandling
  • MMSports
  • ÄSMK Oldschool Gym
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela