oscaredling.blogg.se

Min väg mot Alströmertrofén 2014 (14/6) Decembercupen och Luciapokalen i Herrar Junior Bodybuilding 2014. Representant för Team MMsports Klient för Kroppsomvandling.com

Jacked!

Publicerad 2014-01-26 14:20:00 i Allmänt, Bodybuilder, Fitness,

Intensiv vecka lider mot sitt slut. Det som ska ha gjörts denna veckan är nästan avklarat efter axelpasset som nu väntas! Under denna veckan kom bland annat mina teamkläder som sitter som en smäck. Riktigt sköna och Hoodisen är bara för sköööön.. 
Igår var vi även hos MMsports i Malmö för lite mingel och tävlingar och på vägen hem kollade vi även FCH i Helsingborg spela hem en viktig seger mot Dalen (innebandy för er som inte vet). 
Lördagskvällen spenderades på ÄSMK tillsammans med mina kycklingben. Det var i stort sätt bara jag själv framtills klockan 20 då folk började trilla in igen vilket inte händer på ett vanligt gym, och äsmk är deffenitivft något ut över det vanliga! :D 
 
Ifrån butiken fick jag med mig de helt nya Jacked Phosphatidic Acid som ska stimulera mTOR-signalvägen och därmed ge ökad muskelstyrka. Den är helt nyframtagen och kom in i butiken i fredags. Ska testa det nu i två månader och se resultatet. Enligt stuiderna ska detta vara en riktig kickass produkt. Kul med något nytt! 
 
 
 
 
 
 
 
Typiskt frukost för mig... :) 
 
Kycklingskåren växer sackta fram 
 
Pulled Pork hemma hos min Mamma i fredags - åt tills magen sprack... :D 
 
 
Offrade mig på lite underhållning i butiken i chins och dips tävling :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
  • Kroppsomvandling
  • MMSports
  • ÄSMK Oldschool Gym
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela