oscaredling.blogg.se

Min väg mot Alströmertrofén 2014 (14/6) Decembercupen och Luciapokalen i Herrar Junior Bodybuilding 2014. Representant för Team MMsports Klient för Kroppsomvandling.com

Alströmertrofén 2014

Publicerad 2014-03-27 20:24:21 i Allmänt, Bodybuilding,

Nu har jag spikat in ett mål till. Min första Bodybuilding tävling.
Jag ska göra en debut i Alströmertrofén 2014, den 14 Juni. Jag har under dem senaste månaderna varit i ganska bra form ca 11% kroppsfett och bestämde mig för att köra en debut lite tidigare för att samla mig kunskap inför december och lucia senare i år (Vem vet kanske fler? :p)

Har redan hunnit komma in i tredje veckan på dieten med en riktigt bra coach vid namn Anders Jönsson. (http://kroppsomvandling.com/)
En sann MMsportare också ;)
Kör på för fullt med poseringsträningen nu där det är bland de jag känner jag måste hämta igen. Känner att det är ett misstag att skjuta det framåt. Det är något jag nu i efterhand kan definitivt rekommendera att börja med minst en gång i veckan direkt! Att sätta poseringarna bra och till DIN fördel för DIN fysik kan betyda mycket mer än vad ni tror i en tävling.
Håller på lite smått med min kommande motivations video också så jag tycker ni ska ha koll på Just Do It Motivation
där min ena video har nått 10 000 views Weehoo :D 
 
På återsyn med en annan riktigt rolig nyhet ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
  • Kroppsomvandling
  • MMSports
  • ÄSMK Oldschool Gym
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela