oscaredling.blogg.se

Min väg mot Alströmertrofén 2014 (14/6) Decembercupen och Luciapokalen i Herrar Junior Bodybuilding 2014. Representant för Team MMsports Klient för Kroppsomvandling.com

1 månad kvar!

Publicerad 2014-05-13 20:18:00 i Allmänt, Alströmetrofén, Body Science, Bodybuilder, Bodybuilding, Fitness, Gym, Happy, Lifestyle, Mmsports, Styrketräning,

Nu är det exakt en månad kvar tills det är tid för inregistrering till Alingsås och jag kan då därmed glädjen berätta att jag fick en plats i Junior CBB/BB klassen (Fler anmälda hittar ni här: http://trofen.se/index.php/tavlande )
Fruktansvärt underbart att vet att man gjort all denna diet osv för något iallafall, hur fan skulle man reagerat utan en plats? Shit kan knappt tänka mig de.
För två veckor sedan införde jag dubbelpass på helgerna morgon och kvällspass. Tungt på förmiddagen och lite mer pump och genomblödning på kvällen med kort vila mellan sätten mycket hög intensitet.


Det har öket fettförbränningen väsentligt känner jag och jag känner mig strax redan i form faktiskt fastän de är ca tre och en halv vecka kvar men att vara i form tidigt är det bästa har jag hört! Desto mindre omfattande laddning/tömingsprogram man behöver göra desto mindre är chansen att man missar och spiller över anser jag :)
Nu ska jag avsluta min fina nötfärslåda med ris och broccoli jäävlar vad gott... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
  • Kroppsomvandling
  • MMSports
  • ÄSMK Oldschool Gym
  • Till bloggens startsida

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela